.

.

1 Aralık 2007 Cumartesi

çok güldüm gene yiğit özgür'e


6 yorum:

Unknown dedi ki...

igrenc bir haldeyiz yani ;/

Unknown dedi ki...

herkese sabir ve akil diliyorum ;)

Sem dedi ki...

O kadar zahmetle okuduğum iş hukukunun ne önemi kaldı şimdi:(

Ali Kayhan dedi ki...

Bu benim de favorilerimden biri. Sanırım Yiğit Özgür'ün en büyük başarısı zihinlere tahmin ettiklerinden farklı şeyler anlatması, söyletmesi; bizi şaşırtması.

gülçin dedi ki...

sevgili banu,
amin! hepimize..

sevgili sem,
hukuk zaman zaman günümüz dünyasında guguk olabiliyor. ne yapacaksın? ben de iktisat okudum, hala herşeye "nassı yani" diye yaklaşımımım hiç değişmedi.

sevgili ali kayhan,
hoşgeldin, sen de hep gel olur mu? çok kıvrak dönüşleri var yiğit özgür'ün, çok zekice buluyorum. ona ben zaten hep çok gülüyorum (bu cümle de komik oldu yahu).


sevgiler

sofi dedi ki...

Budur ve doğrudur :(