.

.

25 Eylül 2007 Salı

kısa kısa..

-sonunda istanbul şehir tiyatroları da sezon programlarını açıkladı ve bilet satışına başladı. bu yıl harbiye muhsin ertuğrul sahnesi yok, onun yerine büyük dekor gerektiren oyunları ümraniye sahnesinde oynayacaklarmış. boşaltılan taksim sahnesi yerine yapılacak olan alışveriş merkezi içinde bir tiyatro sahnesi de olacakmış (teselli). ekim oyunları biletlerini http://www.bilet.ibb.gov.tr/ adresinden hem rezerve ettirebilir, hem satın alabilirsiniz. geçen sezon kaçıranlar için, çalgılı çengili eğlenceli bir oyun önerim var: kantocu. kadıköy yakasındakiler, haldun taner sahnesi biletleri salon ufak olduğundan hemen biter, acele ediniz.

-ümraniye ikea'nın yanında bugün açılan alman metro grubuna ait medya markt, bir kaç gündür gazetelere insertlerle reklam veriyordu. dünyanın en büyük teknoloji marketleri arasında ikinci sırada olan bu grup, türkiye'de 20 mağaza açacakmış. dün ben de insertleri inceledim ve gerçekten nakitte piyasanın yarısı fyatlara lcd tv, bilgisayar, laptop, telefon satıldığını gördüm. 29 YTL fiyatla dvd player vardı, ya orjinal dvd'ler neredeyse o fiyata satılıyor; aaaa hp 5 megapiksel digital fotograf makinesi 89 YTL, ne oluyoruz filan demeye kalmadı bugün açılış görüntüleri düştü medyaya. izdiham, rezalet, millet sahurdan kuyruğa girmiş, depo yağmalanmış, örnek diye koyulan mallar bile sökülmüş alınmış, ezilenler, köpeklerle kovalananlar.. avrupa bizden nasıl korkmasın?

-internette takıldım bir siteye. ismi http://www.kelimator.com/. size verilen harflerle kelime üretiyorsunuz. 3-4-5-6-7 ve 8 harfli kelimeler. süreniz 199 veya 200 saniye. kelime türettikçe puan alıyorsunuz. oyunun başında "dikkat alışkanlık yapar" diyor ama bize bir şey olmaz diye oynamaya başlıyorsunuz. ama olabilir, dikkat edin :)

-ben gene bir sürü kitap aldım netten, itiraf ediyorum. tom robbins'in yeni kitabı çıkmış, ne yapayım görünce dayanamadım. bir o mu tabii, görünce başka başka, istiyor insan. bu arada, dün aradığım bir kitap (gözlemevi hikayeleri-edward carey/iş bankası yayınları) hemen her sitede tükenmiş görünüyordu (hatta simurg'dakiler sağolsunlar telefonla yayınevine bilem sordular ama yoktu), ve fakat ben sahafların biraraya gelip kurduğu http://www.nadirkitap.com/ sitesinde buldum, ısmarladım, bugün elime geçti. kitabın kondisyonu da mükemmeldi. bu nadide kitap sitesi aklınızda olsun, belki bir gün işinize yarayabilir.

-202 maceralarımı bir kalemde yazdıktan sonra, artık 256 - taksim-ataşehir otobüsleriyle eve gitmeye başladım. 256 daha sakin görünüyor şimdilik. ama trafik hala berbat. umarım ramazandan sonra yoluna girer. bu ay sonu saatler geri alınınca artık iş çıkışı iftara yetişeceğim telaşı olmayacak insanların en azından. bu arada, tüm trafik maceralarımı bir seferde yazdım diye malzemelerim bitti sanmıyorsunuz herhalde:)) eylemlerimiz sürecek..

sevgiyle,

7 yorum:

legrottaglie dedi ki...

evropa evropa duy sesimizi işte bu türklerin ayak sesleriydi hani dün ümraniye gerçekten. rezillikti bi de.

hep dedi ki...

Şu nadir kitap sitesi adresi için çokkk teşekkürler.Bi de şeye takıldım,o paragrafta bi karışıklık var..hani şu arayıp da tüm sitelerde bulamadığın kitap neydi?kondisyonu iyi olan Tom Robbins'in kitabı mı,bulamayıp nadirkitaptan bulduğun mu,ikisi aynı kitap mı?Kafam yorgun ya..lütfen benim için bi alt yazı:)

Sem dedi ki...

Hala minibüs anılarını bekliyoruz:))

ABİ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
hep dedi ki...

Teşekkürler aydınlattığın için:)
sevgiler

Adsız dedi ki...

Ayın sonunda saatleri alınca iftara yetişme telaşı kalmayacak diyorsun.Ayın 28 inde saatleri alacaklar ve o tarihte iftar zaten olmayacak.Ayın 12 si bayram. Bunu atladın galiba

gülçin dedi ki...

vallahi atlamışım isimsiz okuyucu, nedense eylül sonu saatleri alacakalr gibi kalmış aklımda, havalar daha erken kararmaya başladı ya. dikkatin için teşekkür eder, gene bekleriz derim.