.

.

28 Ocak 2008 Pazartesi

yeni yarışma:can dostum

Ne zamandır televizyon seyretmiyorum, oh valla, nasıl rahatladım bilemezsiniz. Arada unutmazsam Avrupa Yakası’na bakıyorum, o kadar. Hele hayatımdan Onur Aksal’ı ve Evliyaoğullarını çıkardığım için bu kadar mutlu olacağımı, geçen sezon söyleselerdi inanmazdım. Hele bir ara yarışmalara takmıştım, oturup seyrettiğim yetmiyor gibi, arkadaşlarla da gayet felsefi tartışmalar yapardık bu yarışmalar ve yarışmacıların sosyolojik halleriyle ilgili. Neyse, herşeyin bir devri var arkadaşlar, geçti.


Dün sabah Pazar kahvaltısına bir arkadaşıma gittim, iş hayatına atıldığımdan beri çok yıllardır tanıdığım 4 arkadaş buluştuk harika bir masanın etrafında. O da herhalde müzik olsun diye televizyonu açmış salonunun öbür ucunda, çalıp duruyordu. Bir ara gözüm takıldı ekrana, yeni bir yarışmanın tanıtımı vardı. Can Dostum, Show TV’de 2 Şubat’ta başlayacak bir yarışma. 10 ünlü isim barınaklardan toplanan 10 köpeği eğitmeye çalışacakmış bu yarışmada. Köpeklerin hepsi de farklı bir cinsten. Kopek eğitmenleri olarak da Merve Sevi, Tolga Savacı, Yağmur Atacan, Sema Çelebi, Taylan Kümeli gibi isimler var. Ama beni asıl kilitleyen isim Nuri Alço oldu. Hani şu seksenli yıllarda Türk sinemasında masum kızları kirli emellerine alet edip iffetleriyle oynayan, ardından başkalarına satan filan, uyuşturucuya alıştıran, karşı çıkanın yüzüne gözüne kezzap atan; adını duyduğumda gözümün önüne röpdöşambırı, boynunda fuları elinde buzlarını salladığı bir bardak viski ile çarpık gülümsemesiyle “çok güzelsin yavrum, nooooldu başın mı dönüyor, uzan istersen” benzeri bir söz söylerken gelen, geçen sene şehrin farklı yerlerindeki sokak duvarlarına “NARO (Nuri Alço Revival Organization)” yazan bir çete ile yeniden hatırladığımız oyuncu. Sema Çelebi’nin eğiteceği köpeğin adının Roxy olmasına şaşırmadım. Yağmur Atacan’ın köpeğinin adının da, Pınar Altuğ kusura bakmasın ama, Gofret olmasına şaşırmadım, gülmedim bile. Ama Nuri Alço’nun köpeğinin adı beni bitirdi arkadaşlar. Tahmin edin bakalım, soruyorum, aşağıdakilerden hangisi Nuri Alço’nun köpeğinin adıdır?

a.Viski
b.Ahu/Selma/Necla gibi bir hanım ismi
c.Masum
d.Gazoz
e.İmparatorrrr
f.Hiçbiri değil, Gülçin bizimle dalga mı geçiyorsun? Onun köpeğinin adı……….




not: Öykücü, gugıla bakma :)

9 yorum:

egemavisi dedi ki...

Benim de aklıma geldi bir isim ama şimdi burada yazmasam daha iyi olur. Hani diğer yarışmacılara ayıp olmasın. Lisedeyke kimya dersinde çokça bahsederdik adından. O mu acep?
Ya çok garip oldum söylesem mi söylemesem mi diye? İpucu da veremiyorum ki şıp diye bulunmasın diye.
Not: Google'a bakmadım.

Sem dedi ki...

Gülçin'ciğim, Öykücü'ye demişsin google a bakma diye! Onun için kendime bakma hakkı tanıdım ve cevabı hemen buldum vee şaşırdımm:) Sevimli X Eşkiya'ya çok benziyor yaa:)))

Öykücü dedi ki...

Viski yazıyor ve gugıla gidiyorum:)))Cevapladıktan sonra bakmak kuralları bozmaz di mi:))

Geçmiş yazıdaki buluşmanın ayrıntılarını bekliyoruz bu arada;)

cinar dedi ki...

Ben de Sem gibi düşünüp google dan baktım ve doğru cevabı buldum :) O yüzden cevabı yazmayacağım buraya..

Hakkaten abuk bir yarışma olacağa benziyor :) Ben zaten sadece polemiklerle yok anacım sosyeteye takılmakla meşhur olan insanları bu tip yarışmalara çıkarmalarına da karşıyım. Sema Çelebi'yi kaykay yarışmasından tanıdım ben mesela. Ha belki de benim cehaletim bu. Yağmur Atacan'ı da Pınar Altuğ'un yavrusu olarak!! Hey yarabbim! :)

ABİ dedi ki...

ben "Gazoz" hakkımı kullanıyor ve gugıl'a gidiyorum..

Adsız dedi ki...

Televizyon seyretmekten bu denli korkmanıza hiçbir anlam veremedim.

Ayrıca her tür sivil toplum örgütü - ki başta HKD yani Hayvanları Koruma Derneği hatta VSD Verem Savaş Derneği olmak üzere herbirisi o pis sapığın köpeği varsa bence elinden almalılar. Hayvan ne acılar çekmiştir. Köpeğe yakışan isim Bobi'dir, Karabaş'tır, Neclaymış, Süheylaymış, Gazozmuş ne kötü fantezi bunlar böyle, iyi filiz akın dememiş. Çok kötü örnek oluyor bence.

Adsız dedi ki...

Yazarın, film sahnesini anlatışı tıpkı filmlerdeki gibi olmuş. Kendisini kutluyoruz.

miso dedi ki...

Ah gülçincim,
Mezun olduktan sonra Etiler'de ofis açmış bir şirkette çalışmaya başlamıştım. Nakliye aracılığı yapıyorduk. Yan villaya bir masaj merkezi açıldığını duyduk sonra. Muhasebe müdürümüz biraz hareketli bir adamdı; hemen öğrenmiş. Neyse bir akşam masaj salonundan bir kaç bayan gelmez mi bizim ofise? Oturdular, kahve içtiler, davet ettiler filan (tabi ki beni etmediler, beni ne yapsınlar?) Sonra masaj salonunun aslında k.rhane, sahibinin de Nuri Alço olduğu söylendi. Valla ne kadar doğru bilmiyorum ama o zaman çok eğlenmiştim.

Duruyorsa bir masaj yaptırayım diyorum.

Not: TVden nefret ediyorum. Cidden.

marruu

gülçin dedi ki...

sevgili egemavisi,
hay allah ya, kıvrandırdık seni de, kusura bakma. küt diye yazmayayım, azıcık eğlence katayım diye yapmıştım :)

sevgili sem,
senin da asıl gugıl kurdu olduğunu unutmuşum, bir dahaki sefere senin için de uyarı yazayım bari :))

sevgili öykücü,
viski de iyi tahmindi :) şıklar şaşırtmacalıydı ama, de mi? ben yazarken eğlendim valla.

sevgili çınar,
bence de garip olacak gibi bu yarışma. neyse, sonunda o yavrucaklara yuva bulunacaksa, bu da bir faydadır.

sevgili abi,
yoksa içine kaçmış bir nuri alço mu var :)))

sevgili televizyondelisi,
televizyon seyretmekten korktuğumu nereden çıkardınız? sadece televizyon seyretmek yerine farklı şeyler yapmayı tercih ediyorum. ayrıca yarışmanın amacı da barınaklardaki hayvanlara yuva sağlamak, onlara dikkat çekmek ise, amaçlarına ulaşacak gibi görünüyorlar. umarım öyle olur.

sevgili naro,
sanki taze seyredip de yazmışım gibi olmuş değil mi, irkiltici. şaşırrdım :))

sevgili miso,
bunu ben de duymamıştım ya. sahi midir acaba? biraz fantazi kokuyor gibi. hmm, araştırayım bakayım :))
güzel bir laf var, marx kardeşlerden biri demiş ki: televizyonu çoook eğitici buluyorum, biri ne zaman televizyonu açsa kitabımı alıp öbür odaya gidiyorum. ben de bu fikirdeyim :)) --bana mail adresini yazar mısın, sana shawshank'in senaryosunu yollmak istiyorum, bu arada ne oldu istanbul gezisi?

sevgiler



sevgiler.