.

.

31 Ağustos 2007 Cuma

sayısal lotoda ilginç tesadüf

Hürriyet'in yalancısıyım valla. bakın ne olmuş:
İstanbul Kadıköy'de kocasının oynadığı Sayısal Loto kuponunun evde bulan kadın kuponun yatırılmadığını düşünürek bayiye götürüp oynadı. Kupon bedelini yatırdıktan sonra evine dönen kadın çekiliş sonucunu beklemeye başladı. 25 Ağustos Cumartesi günü yapılan çekilişte belirlenen şanslı rakamların kuponundaki rakamlarla aynı olduğunu gören kadın ikramiyenin sevincini yaşarken, kocası da aynı rakamlara oynadığını söyledi. Büyük ikramiyenin ikiye bölündüğünü gören çift, bayiden alınan geçerli kuponları karşılaştırdığında gerçek ortaya çıktı. Karı koca, aynı kuponu birbirlerinden habersiz olarak iki kez oynadıklarını farketti. Böylece büyük ikramiye aynı evin içinde ikiye bölünmüş oldu. Milli Piyango İdaresi, şanslı çifte ayrı ayrı 293 bin 973 YTL ikramiye verdi. Karı koca toplamda 587 bin 947 YTL ikramiye kazanmış oldu.
yıllardır oynarım, kuponun tamamında 6 gördüğüm olmadı, şunların şansına bak ya. demek ki neymiş, kocasının arkasını toplayan kadın, kazanırmış :))

4 yorum:

Ori dedi ki...

Kocasının arkasını toplayan kadın mı kazanır:) Daha neler? Haberdeki kadın bilmeden loto oynarken aslında geleceğini kurtarmış bence:))
İzlediğim filmlere göre; adam yarın eşini boşamaya kalkar ve kazandığının 1/2'sini vermezdi:))
Bu film baya iyi yönetilmiş:))

Abi dedi ki...

buna benzer kısa bi öykü yazmıştım seneler önce.. adam karısını boşar.. kızı ise halen adamla beraber çalışmaktadır. adamın oynadığı numaralara kızıda oynar.. kızın oynadığı numaralara da eski eş aynı bu haberde olduğu gibi oynanmadı zannederek bir kez daha oynar.. ikramiye çıkınca üç kişinin birbirinden saklamaya çalıştığı bir serveti vardır..falan filan.. bööle bişeydi işte..

gülçin dedi ki...

sevgili ori,
bence de kadının hayatı kurtuldu denebilir :)

sevgili abi,
senin öykü de enteresanmış. bunlar da boş bulunup birbirlerine açıklamış da olabilirler :)

elektra dedi ki...

gülçin, bir şey soracağım, benim bloga ilk yorum yazdığında, adını tıkladığımda sayfan varmış gibi görünmüyordu.. allah allah, ben de mi terslik olmuş?şimdi bloguna ulaştım yani:)
kaderi kandırabilir miyiz diye soracaktım. biz evde 4 kişiyiz, dördümüz de aynı kuponu oynasak, hımmm bunlar çok ısrarcı diyip kıyak geçer mi acaba bize de?:)