.

.

30 Mayıs 2014 Cuma

275



275 rakamını gugıllayınca karşıma  ya  Ferrari'nin GTB serisi otomotiv harikası modeli, ya da Amerikan Karayolları tabelaları çıkıyor. Yok, ikisi de değil aradığım. Ben blogda yayınlayacağım 275. gönderiye uygun bir resim bakıyordum gugıl abi. Aaa, bir baktım Candy Crush 275. seviyeyi nasıl geçeceğinizi gösteren bir video da var. Hayatımızda ne facebook'un , ne Candy Crush'ın, ne Twitter'in mavi kuşunun, ne instagram'ın, ne bunların verdiği tuhaf iletişim ve iletişimsizliklerin, ne de akıllı telefonların mevcut olmadığı günlerde yazmaya başlamıştım. Şimdi bu okuduğunuzu farzettiğim gönderi de bu blogun 275. yayınıdır. Hayırlı olsun efendim.

3 yorum:

Vladimir dedi ki...

Benim asla o seviyeye gelemiyceğimi bildiğinde kodun değil mi bu videoyu? :( ilk 275 in çözüm videosunu da koysaydın sevabına çözerdim nolucak :)

serpil dedi ki...

Mutlu keyifli nice güzel yazıların olsun Gülçin.

Adsız dedi ki...

275. yazı'n hayırlı olsun:) Çok geç keşfetmişim bloğunu kusura bakma sevgili Gülçin.Artık takipçinim :)