.

.

21 Ağustos 2007 Salı

Krystian Bala




Şu aşağıdaki haberi bu pazar gazetede okudum, kestim sakladım. sonra internette araştırdım, doğruymuş. neler oluyor şu hayatta diye size de anlatayım istedim.

"Polonya’da Pandora’nın kutusu açıldı ve 2000 yılında işlenmiş bir cinayet çözüldü. ‘Polonya neresi, burası neresi’ demeyin, haber 3. sayfa sınırlarına sığmayacak kadar enteresan. Olay şu: Polis yedi yıl önce işadamı Dariusz J.’nin cesedini nehirde yüzer vaziyette bulmuş. Öldürülmeden önce tüyler ürpertici işkencelere maruz kaldığı belliymiş. Domuz bağıyla bağlanmalar, kesik ve yanık izleri, telaffuzu bile zor bir sürü iç bulandırıcı şey… Polisiye roman yazarı Krystian Bala iki hafta önce bu cinayetin zanlısı olarak tutuklandı. Çünkü 2003 tarihli kitabı ‘Amok’ta anlattığı cinayet, polisin 7 yıldır çözmeye uğraştığı Dariusz J. cinayetiyle aynıymış. Hem de en küçük ayrıntıya kadar. Yazarın savunması kusursuz bir cinayet yaratırken, çok etkilendiği bu olaydan yararlanmaya karar verdiği yolunda... Polisin iddiası da sağlam; romanda kamuoyundan titizlikle gizlenen, dolayısıyla gerçek katilden başka kimsenin bilemeyeceği ipuçları yer alıyormuş. Yazarın eski karısıyla öldürülen işadamı da meğer sevgiliymiş. "

gülenay börekçi 19.08.2007 akşam

45 yorum:

ABİ dedi ki...

"temel içgüdü'yü hatırlattı..
güzel hikâye.. bi önceki yazında da s.king'in orada burada çaktırmadan dolaşıp kitap imzalaması tam O'na yaraşır bir hareketti..:))

gülçin dedi ki...

seçici algılama herhalde bendeki. koskoca gazeteleri evirir çevirir bu haberleri bulurum :))

Adsız dedi ki...

valla mukemmel umarım cınayetı yazar ıslememıstır adamın dıger kıtaplarıda muhtesem ama kım ısledı cınayetın romanını yazıp polıse yollar akıl ısımı

Unknown dedi ki...

Kitabı bir türlü bulamıyorum yardım edin

Unknown dedi ki...

@unknown kitabı bulabildiniz mi

Adsız dedi ki...

kitabu bulabilen var mı?

Unknown dedi ki...

Kitabın adı amok

Unknown dedi ki...

Kitabın adı amok

Unknown dedi ki...

kitabı nerden bulabilirim ?

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar kitap yasaklandı tüm dünyada bulamazsınız.

Unknown dedi ki...

:) 2018 merhaba

Adsız dedi ki...

İnstadan buralara kadar geldim

xfatih dedi ki...

Vay AQ hangi sayfa instagramda

Unknown dedi ki...

Bulan yazsın lütfen

Unknown dedi ki...

Yaaaa bu kitap almak istiyorum.bulan veya alan lütfen ama lütfen söylesin.

Unknown dedi ki...

Ben buldum

Unknown dedi ki...

İsteyen varsa

Unknown dedi ki...

Nerden

Adsız dedi ki...

nerden buldunuz bir el atsanız

Unknown dedi ki...

2019 : MERHABALAR AQ

Unknown dedi ki...

Ve cinayeti yazar işledi net bilgi

semih polat dedi ki...

Nereden buldunnn

Unknown dedi ki...

Nerden bulabilirim

Unknown dedi ki...

Nereden buldunuz acaba bulamadım ben ,

Adsız dedi ki...

Tamamen kaldırıldı satılmıyor ama yurt dışındaki bir sitede vardı bildiğim kadarıyla.

Unknown dedi ki...

kitap sadece 5 ülkede var oda lehçe dilinde ben pdf buldum ama oda lehçe nasıl çeviri yapıcam bilgisi olan var mı? Yardımcı olursanız sevinirim..)

Unknown dedi ki...

sen bana buldugun yeri soyle ben cevirisini yapicam

Unknown dedi ki...

Bulan varsa lütfen söylesin kafayı yiycem haftalardır bu kitabı arıyorum

Unknown dedi ki...

Pdf olarak linki gönderir misin

Unknown dedi ki...

Bulan bana insta dan yazabilir mi lutfen arıyorum bulamıyorum insta:gizemcimya

Unknown dedi ki...

Sitenin adini soylermisin

Unknown dedi ki...

Bulman imkansız çünkü kitap yasaklandı tüm dünya da

Adsız dedi ki...

Nerden buldunuz acaba

Unknown dedi ki...

Kıtabı ceviren varmı

Unknown dedi ki...

Ciddi misin ya

Unknown dedi ki...

Nerden buldunuz acaba

Adsız dedi ki...

ben ceviririm sen at ben sana cevirip atiyim tmm mi

Omer dedi ki...

Ne oldu bulabildiniz mi

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar, bende amok kitabının lehçe pdfsi var bana instagramdan ulaşın, çevirip okyalım : nuhylddz017

Unknown dedi ki...

Ben çeviririm bana link atarmısın

Unknown dedi ki...

Sıradısı1bilgi

mbwed dedi ki...

arkadaşlar kitabı buldum. dosya tcye yükledim pdf halinde buyurun; https://s5.dosya.tc/server/o6skdb/Amok.pdf.html rica ederim.

Unknown dedi ki...

Allah Razi olsun çok teşekkür ederimmmm

Unknown dedi ki...

https://s5.dosya.tc/server/o6skdb/Amok.pdf.html

amok krystian bala pdf türkçe dedi ki...

bu siteden indirebilirsiniz arkadaşlar
https://pdfkitapindirbedava.blogspot.com/2021/08/amok-krystian-bala-pdf.html